Saturday, 21 August 2010

Lelong...lelong....

dalam proses nak clearkan almari pakaian kekanak nie....
bila dikumpulkan semuanya..... mak ai.... boleh buat tilam alas tido... empuk jer.

masalahnya, ke mana nak pass baju2 diorang yg dah taknak pakai tu? kalau masa kat UK dl, mana2 baju, kasut yang taknak pakai byk saluran kita boleh kasi... ada tempat recycle, bank cloth, atau ada pihak yg akan datang angkut diagihkan kpd pihak yg memerlukan (cthnya Islamic Relief).

Si kakak dah risau bila aku ckp nak jual kat pasar malam baju2 tu.
"mama janganlah jual baju Anis, Anis nak pakai" ...sambil nangis tu....




Info foto : Tuan baju berposing dgn baju-bajunya

5 comments:

♥Azie♥ said...

ala tomeinyer..anis dah besar so mama kena beli baju besar la untuk sayang...

♥Azie♥ said...

ala tomeinyer..anis dah besar so mama kena beli baju besar la untuk sayang...

Mrs. Ishamizu said...

Salam KGee, samalah kte! byk btul bju bdk2 ni, esp yg dh tk muat...mcm umah izu ni plak yg jd bank cloth skrg..mgunung je ats katil..hihihi...nk cr bju Zahin pn pening dh, byk2 bju tu mcm sume dia dh tk muat..br smlm babah nye ckp nk pegi beli bju Zahin, kesian kt dia..bju2 yg ada, elok2 lg tu bley la pass kt Iris..hehe..tp yg Iris pn dh tk muat pn byk..penin..penin...

Puan Gee said...

Azie : Anis tu ssh sket nak beli baju, kalau yg dia tak berkenan.. kita beli jgk dia takkan pakai.

Izu : Anis punya, Aina bleh pakai... Aina punya ... tu yg byk berbukit2 tu...

Syasmeen said...

msh cantik lg tuh bj2...erm kat kg x de ker yg blh bg rsnya ramai lg yg susah2 di sana kan....