Saturday, 7 May 2011

Public holiday ~ ke mana kita?

Sejak balik M'sia dua tahun lebih dah ni, jarang dapat bercuti2 sepenuhnya... jadi sempena cuti Hari Pekerja yang agak panjang kali ni, kami bawak anak2 pegi makan angin (dalam negeri aje)... nak tau ke mana destinasi kami... jom layan....


Selamat datang ke... Desaru....






Perjalanan tak sampai dua jam dari Skudai... kalau highway Senai-Desaru dah betul2 siap , lagi cepat sampai....

Aktiviti kat sana... apa lagi kalau tak main air...................... lps tu singgah ladang buaya.... teruja anak2 tgk buaya yang besar2...............

Cuti yang pendek... tapi puas hati....

Lagi aksi anis & aina di sini

1 comment:

Mama said...

wah2...seronok jalan2...kami tak kemana2...sebab mama dah nak meletop...hehehe

chomel lah anis dan aina..dah besar dah :)

ct bersalin di jb dan berpantang di skudai insyaAllah...nanti dah selamat nanti akan di war2 kan..:)

doakan semua selamat dan dipermudahkan utk ct ye kak gee..:)