Monday, 19 December 2011

Cuti2 di Kota Bharu

10.12.2011 ~ Perjalanan bermula jam 8 pg dr rumah kami bertolak ke LCCT utk penerbangan ke Kota Bharu... hubby ada tugasan di KL jd aku dan anak2 je balik... minggu depan dia akan balik menjemput kami...

Sampai awal di LCCT... makan tengahari dan berlegar2 aje kat situ... kemudahan tempat duduk tak begitu banyak... agak menyerabutkan pandangan... para penumpang+keluarga yang dtg ke sini terpaksa berdiri atau 'membuat' tempat ddk alternatif... di harap pihak pengurusan lap. terbng blh lebih 'user friendly'... kesian dgn warga tua, kanak2 dan wanita2 mengandung...

Flight kami berlepas 'on time'... alhamdulillah dua puteri yang agak excited naik flight ni berjaya dikawal dgn baik...



Kalau blk KB tak menjenguk Tesco macam tak sah bg diorang ni


Antara aktiviti harian 2A~ ronda2 dengan Su


4 sekawan ~ inilah kawan2 merangkap sepupu 2A... dah jd bestfriend



18.12.2011 ~ dah nak balik JB ... kali ni naik bas express plak... berdebar2 jgk, macamanalah reaksi 2A dalam perjalanan nanti... semuanya ok ... dan kami dah pun selamat sampai di rumah ....the end...

1 comment:

ishamizu said...

Seronok 2A blk kg ye jmp sepupu2 :)
Mama byk soping tudung tak? Hehe

Nway tak sangka lcct mcm tu..derg ptt btindak cpt sblOm hlg customer..