Thursday, 31 January 2008

Operasi Mengemas Rumah

Semalam cuaca punyalah cantik...dgn panas dan cerahnya...mcm dah masuk spring plak. maksu pun siap blh jemur baju kat luar. Alih2 hari nie... saaaangatlah berangin. Sampaikan blh terasa sesekali brg dlm rumah bergegar, dan bunyi angin nie kekadang menakutkan gak.

Tgh maksu dok taip entry nie, tetiba hujan plak...bkn hujan biasa...hujan ais... atau org kita panggil hujan batu. Lebat btol. Kalau jth atas kepala sakit wooo

Minggu nie operasi mengemas rumah...buang barang2 yg tak diperlukan. Bukan sebab dah terlalu kaya, tapi paksu dengan baik hatinya membelikan perabot2 baru. Secara otomatiknya bila dah nak masuk benda baru, kenalah sediakan ruang utk nak letak. Lagipun kebanyakan barang kat rmh ni bkn tuan rmh punya...so senanglah kalau brg dah rosak atau tak diperlukan tu kita buang ajelah.

k lah...tgh cari idea lagi camner nak menceriakan rmh nie.