Tuesday, 15 September 2009

Salam Aidilfitri



Salam Aidilfitri untuk semua rakan pengunjung blog ini... sama ada yang dah lama kenal atau baru kenal walau tak pernah bersua muka. Bagi yang nak pulang beraya kat kampung tu pandu dengan cermat... semoga selamat sampai ke destinasi.

Raya tahun ni agak excited sebab dah lama tak merasa suasana raya bersama keluarga. dah lebih excited sebab kali ni beraya berempat plak. Mana lah tau, kot2 tahun depan dapat beraya berlima plak.

Tak boleh lama2... banyak lagi nak dibereskan. Selamat menyambut kehadiran Aidilfitri. Maaf zahir & batin.

8 comments:

~ Ibu ZAAZ ~ said...

moga hasrat nak berlima tahun depan tu tercapaii..aminn.

eija28 said...

salam aidilfitri utk kak gee sekeluarga.....maaf zahir dan batin...wah kak nak tambah lg baby yerk....moga hajat akak tercapai...

liwaniel said...

selamat hari raya kak gee sekeluarga..maaf jika ade salah dan silap

abah along said...

comenya.........Selamat Hari Raya.............comenya cucu atoq

abah pun ada kad juga ....hahahahah

ryani said...

selamat hari raya gee..puaslah make nasik dage rayo ni..hehehe

☆ lieya latif ☆ said...

selamat hari buat gee dan keluarga, semoga bergembira di hari lebaran..

pulang ke kg, pandu ngan hati2 yeak.....

ROSMAH AZAN said...

Selamat Hari Raya..Kim salam kt anak2 ko yg comel tu..

dilaOHdila said...

salam geeeeeeeeee
alahai anak dara comey hang ni
sedondon kalor tuh
cutenya,
dah balik Johor dah ke gee?
selamat ari raya......