Saturday, 30 January 2010

my very 1st car


Dah seminggu dapat kunci dan bawak balik rumah... dah msk umur 31 ni baru merasa kereta sendiri... letak nama aku ler, tp tukang bayar tak tau lagi sapa... ada sapa2 nak tolong langsaikan hutang bulanan keretaku ini? ;))

Satu azam utk thn 2010 dah termakbul... next !!!

10 comments:

farah : m0mma HD said...

taniah..taniah...
kete baru...umah baru...

luthfil07 said...

wah wahhh...bestnyer... kete ape gee? vios? tu jek yg tingat...hehhehe

eija28 said...

wah...bestlah kak dah ada kereta sendiri.....kereta apa tu kak??toyota camner??tayang sket gambar kereta....

dilaOHdila said...

pewwitTTTTTTTTTTTTTT
mama anees dah ada keter baru erk
leh jalan gi bangi tu
Congrat gee:-)

Fateen said...

tahniahh!! bila nk rasmi bawak balik kelantan?? hehhee...

cikpuanmieza said...

bestnya dah ada kete sndiri... toyota apakah itu? hehhehee... tahniah le gee.. mesti tahun ni semangat nak gi sekolah.. umah baru kete baru.. apa pulak yg baru agaknya nanti
gee, singgah blog nurin n aqil ye..
http://cikpuanmieza.blogspot.com

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Puan Gee said...

re :
Farah ~ tq tqvm
Luthfil07 ~ pandai.... itu je yg termampu (buat hutang)
eija ~ vois jer...
dila ~ tqvm ... jalan2 bangi?mboleh... tapi ntah bila free nak ke sana...
fateen ~ citu cny hari tu try keta br blk kmapung... best best
mieza ~ tq... kereta baru pun kt tak bwk hihi... gi keje pakai satu keta ajer... dah ada drebar rugilah kalau tak dimanfaatkan :)

日月神教-任我行 said...

走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,聊天室