Friday, 5 March 2010

Selepas Puting-beliung

Cam ganas je tajuk....

tengok ler gambar bawah ni :


Haaa... mcm ni lah keadaan bilik nursery Anis & Aina... memandangkan dua kanak2 kecik tu masih tido bersama mama dan papa, bilik tido deorang dikahskan utk letak menan jelah... dengan harapan deorang tak sepahkan kat tempat lain... tp... nan adoo... lepas main bukannya tau nak kemas balik... yg menyebabkan bilik ni nampak huru-hara sgt sbb mamanya yang tak kemas ;)) dah seminggu dibiarkan, tak sempat nak kemaslah. Nak2 kalau letak Aina kat bilik tu, sekejap ajer ditariknya menan2 yang dah disusun.


4 comments:

cikpuanmieza said...

fuhhhh.. banyaknya mainan diaorg... mmg kena wat bilik khas le ni kalau dah rupa gitu.. sama le ngan nurin nih.. mainan yg tak seberapa ni pun dah buat umminya pengsan kalau taufan melanda..heheheh

Mrs. Ishamizu said...

Hehehe ok lg ni KGee sbb nursery derg ni bsr..xnmpk skt mata lg ni..hehe. klu playroom Zahin n Iris, adui..nk masuk pon mcm tade ruang dh sbb blk nya kecik...:D

♥Azie♥ said...

macam nonie & erin ..kalau main bersepah umah macam tongkang pecah lepas tue suka berebut mainan

luthfil07 said...

nih ok gak lagi ni gee... kalo mamat2 3 org nih dok sepah2kan kete2 menan, rel2 ketapi, buku2 etc...uihh jenuh nak kutip dari sekecik2 menan hingga ke yg besar...