Friday, 26 February 2010

Tidy...tidy... tired



Hari2 kemas... lepas tu bersepah balik. Nak2 plak si kecik Aina skrg ni mmg suka tarik segala buku kat rak, selongkar almari dapur bawak keluar segala bekas, periuk pinggan mangkuk... huhu... pening2. Itu tak termasuk segala isi drawer nak dikeluarkannya. mmg kena perhati setiap masa. Maklumlah si kecik ni bergerak secara senyap... kaki jalan tp mulut tak bunyi.

Lagi satu, dua badek ni Aina & Anis kalau berebut barang masing2 taknak lepas. Kenelah kita jd pengadil. Pantang adik pegang mainan tu, yang tu jugaklah si kakak nak... acara tari menarik pun bermula... berakhir dgn pekik- memekik. Bingit telinga.

Tapi... kalau dua2 tido sunyilah plak rumah ni.

More update ... sila ke blog ainavs anis. tq

2 comments:

Siti Rohana said...

hahahaha.....kaki jalan mulut tak berbunyi tu tak tahan ayat mama...hehehe..cute aje tengok diorang main..:)

Mrs. Ishamizu said...

Salam

Sama la ngan 2 beradik kt cni..huhu..kgee xpelah, keje..ada excuse blk keje pnt..izu dok kt umah ni pon xterhandle klu bdk2 2org ni' bkemas', hehehe..