Wednesday, 1 September 2010

Shopping raya

Salam...

setakat ni dah 90% selesai... baju dah ada, kasut dah ada, beg raya pun ada (kes terbeli plak hihi).... cuma tudung raya yg blm ada... yg tu nak kene cari kat KB lah...

Barang2 Aina takde mslah... maklumlah kecik lagi. Beli apa aje... dia pakai ajer.

Cuma si kakak tulah... dah pandai memilih. Kalau yang dia kata taknak... dia takkan pakai. So... kalau nak beli barang dia kene tanya pendapat dia dululah... kalau OK baru beli.

Kuih raya plak satu pun aku tak buat... semuanya kuih tunjuk2 aje... beli beberapa jenis je... semua yg kawan2 jual... bleh tolong kwn2 skali.

zakat fitrah plak... alhamdulillah dah setel...

rumah ... dalam proses mengemas dan menyapu habuk... yg ni progress slow sket.

Balik kampung... tinggal beberapa hari lagi... yehaa.... chow.


3 comments:

♥Azie♥ said...

wah selamat bershopping akak...azie pun tak sabar nak balik kampung

Mrs. Ishamizu said...

chubby nye Ainaa..geram izu tgk!! wah dh 90%..izu hmm..blom ready apa pon lg.huhu..

mama3hz said...

k.gee- I lak 95% dah settle...hehehe...baju raya utk anak2 dah settle include beg raya pun ada(ni kes ngidam punya pasal...boley???)..kuih je nk wat 2 jenis lagi..dah wat last sunday..tp mcm tk sempat tunggu raya je...anak2 suka mkn.....tp ada gak beli shortbread cookies kat sainsbury,beli kat kwn di sini...buat 2 je le kot..mak ada gak wat masa dia mai ari tu.....selamat balik kampung...beshnyer!!!!!!!!!!!!!