Friday, 22 October 2010

Diam tak diam sudah dua tahun....

Salam...

dalam kesibukan kerja.... dalam keriangan mengejar anak2... dalam ke'buzy'an melayan si suami... sedar tak sedar dah dua tahun bumi Coventry di tinggalkan.

Sesekali bila kelesuan melanda, tika timbunan kerja di atas meja mintak dibereskan... nak aje kembali ke zaman duduk rumah 'goyang kaki' tu... tapi mana mungkin kita mengundurkan masa.

Apa yang perlu dibuat?

hadapi hari2 mendatang... dan segala kenangan silam tetap terpahat kukuh dalam lipatan memori.

* sori ye kalau tatabahasa saya agak tunggang langgang ... means fikiran tengah berserabut... maklumlah nak hujung tahun ni mcm2 nak dibereskan.

** saya memerlukan cuti yang betul2 cuti...

*** buat cuci mata....

3 comments:

Mrs. Ishamizu said...

Salam KGee..skjp aje kan masa blalu..tup2 dh 2thn...skrg ni lg terasa cpt bnr masa blalu...ank2 pon dh besar..Anis tu tgk tgi ye..hihi..Aina pon dh bsr..tgk mcm kembar plak diorang..:)

Happy working KGee..nti slmt bcuti! :)

♥Azie♥ said...

anis pun dah makin membesar..

dilaOHdila said...

ello per kabor gee
lama tak nyinggah sini
putih gebus2 semuanya
kakak ngan adik dah macam model ler (hehehe)