Sunday, 14 November 2010

cuti deepavali ~ Putrajaya

Salam...
Kalau tak silap perkiraan lah, ini kali ke3 sampai kat PJ ni. Yang 1st masa msh berdua, masa tu PJ ni baru bukak... orang tak ramai... bangunan pun tak byk mcm skrg lg.

Kali kedua jejak PJ ni dua tahun lepas... masa tu aku br balik dr UK... kene lapor diri kat KPM ... masa tu Aina kat dalam perut lagi... lps tu sampai sudah tak ke sana.

Kali ni sampai sana dah ber4 plak... adakah nak kene tunggu ber5 plak br bleh jejak Putrajaya lagi? ;)






2 comments:

Mrs. Ishamizu said...

hehe comelnya Aina dlm gmbo last tuh..! Anis tgi kn..Aina pon sama..gmbo yg derg dok sblah2 tu tgk mcm kembor je! ;)

♥Azie♥ said...

kak gee samalah kita klu ada urusan baru g ker putrajaya,