Monday, 28 February 2011

Melayan kerenah anak2 yg suka melaram

sejak Anis skolah ni, hari2 balik cerita psl kwn2 kat skolah... si A pakai itu, si B bwk ini... si C nangis ... bla bla bla...layan ajelah...

Bila ada peluang, mama sembang dgn cikgu besar... cikgu tu ckp kat skolah Anis bdk paling kemas ehem ehem... Anis cpt tangkap apa yg cikgu ajar... bangga jap. Tak tau le betul tak... jgn cikgu tu saja nak ambik hati parents jer udah ler...

Terbaru... ini dua minggu lps punya story... balik skolah ajer mintak nak pakai inai... siap ingat lg inai yg mama beli kat mydin thn lepas.... cari2 jumpa lah inai tu (alah... inai ready-made dlm tube... senang nak pakai)... Anis dgn Aina pakai 15 minit jer... dah merah....

nak crita apa lg... tepu jap. smbg lenkali...story 'bout Aina plak.... wslm

3 comments:

♥Azie♥ said...

heheeheh biasa la tue akak..sama lah 2 beradik nie..mcm2 nak...

luthfil07 said...

hehehe...peel anak pompuan cenggitu le plak ek...nak melaram aje...siap lukis2 lagi inai kat tangan si anis...

ishamizu said...

hihihi cute je cerita itu ini kt mama, Zahin pyh..kne tny dia br dia cerita..kdg2 tk puas ati kita..:D

wah pki inai, aunty pun suka pki inai.;)