Tuesday, 9 August 2011

Ramadhan tahun ini

Assalamualaikum...

Rasanya blom terlewat aku nak ucapkan selamat menjalani ibadat puasa.... sekejap lagi dah nak berbuka ... hari ke-9....

Tahun ni berpeluang menyambut 1 Ramadhan bersama keluarga di kampung. Bersahur dan berbuka bersama keluarga.....bestnya.

Hari2 terjah ParaM.... hajat hati nak masak sndiri juadah berbuka, tapi bila hari2 balik lewat dan badan pun dah penat, nak masak pun dah takde mood.... senang gi cari lauk 'tunjuk2'... (alasan org malas ni) 8))

Anak2 blom berpuasa.... Aina tu of coz lah kecik lagi, si kakak plak larat puasa separuh hari jer... balik dr tadika muka dah pucat.....

OK lah... selamat meneruskan ibadat anda. One more thing, jangan lupa bayar zakat fitrah.

** Tengah bulan ni dapat bonus.... alhamdulillah.................. syukur nikMat.


Aksi budak yang sgt berselera... apa saja makanan lalu depan dia, dia nak NGAP.




1 comment:

ishamizu said...

Bestnya puasa n bbuka kt kg with beloved family! Rindu param n tingat masa kr Coventry dulu dpt kuih dpd akk, ct n ayu..seronok! Sori masa tu dlm pntg tak smpt nk mbalas hihi

Comel aina Suka tgk bdk kuat mkn.. Iris krg mkn dah loni huhu Bdn kurus. Zahin pon sama.