Tuesday, 22 November 2011

... dan cuti skolah pun bermula...

18. 11. 2011 hari terakhir sesi persekolah 2011.... mcm biasalah bila hari terakhir semua gak sibuk menyelesaikan segala urusan kat sekolah sebelum masing2 bercuti.... dan macam biasa jugak kalau hari terakhir skolah mestilah ada makan2 ala-ala potluck gitu...


Esoknya Sabtu 19.11.11 ada majlis anugerah cemerlang kat tadika Anis. seronok tgk kanak2 tadika buat persembahan.... yg tak blh blah tu aku dapat hadiah cabutan bertuah plak... tak pernah2 bertuah .... syukur2....




Nak kat cuti pun blom blh betul2 cuti lagi sbb kena bertugas mengawas SPM plak.... sampai pertengahan Disember.... lepas tu br blh cuti betul2.... hmmmmm.... minggu terakhir Disember dah berderet senarai mesyuarat yang kena hadir.... itu dah rutin setiap tahun selagi bergelar guru....




Hari Ahad 20.11.2011.... bawak ayah dan adik aku (yg dtg bercuti2 malaysia kat sini) jalan2... pegi Puteri Harbour tgk kapal.... dan makan2 kat Gelang Patah.... masakannya mmg sedap... Restoran Yeo... lain kali blh gi sana lagi..............


2 comments:

ishamizu said...

Comelll n sweetlah derg kgee..derg gado2 tak? Zahin n iris tak sah klu tak gado huhu nway slmt bcuti kgee!;)

Puan Gee said...

gaduh tu mmg slalu sgt ler izu... satu hari dok rumah mcm nak pecah rasanya kepala dok melayan diorang.... mcm cat-dog plak....