Tuesday, 14 October 2008

Belum Setel lagi

Salam semua
rindunya nak merayau ke rumah kengkawan, cuma buat masa skrg blom ada kesempatan yg betul2 selesa nak menjengah...mintak maaf yer...

Kami mendarat di KLIA hari sabtu petang raya ke-empat...malam trs trs terbang ke KB. Rabu pagi bertolak ke Putrajaya... report duty, dan terus ke JB tengaharinya. Selesaikan segala urusan kerja aku.... dalam satu hari... penat giler...kaki dah macam nak jem. Esoknya baru hubby plak masuk keje.

Saja jer taknak warwar kepulangan kami seblom waktunya... lgpun mcm2 perkara berlaku di saat2 akhir kami kat sana. Nanti ada masa aku cerita lah lepas ni.

Buat masa skrg kami 'menumpang' di hotel 5* (rumah abang ipar aku)... dok rumah org ni faham2 ajerlah...tak blh nak buat mcm rumah sendiri (walaupun adik-beradik sendiri) masih ada batasannya...kan??

Semalam baru dapat rumah...InsyaAllah esok atau lusa nak masuk rumah sendiri lah. Barang2 yg di-kapal-lautkan pun dah nak sampai dalam minggu depan.

Sedikit cerita pasal Anis - Anis nampaknya dah boleh sesuaikan dengan cuaca panas kat M'sia nie... dengan sepupu2 dia pun ok jer main ... cuma atok-nenek dan org2 dewasa dia kureng sket. Buat masa ni aku tinggal dia sementara dekat satu makcik yg jaga anak buah aku. Nampaknya dengan makcik tu dia ok plak. Tak nangis... tapi bila aku ablik keje ajer, dan nmpk ajer muka mama dia terus lah airmata berjuraian... takpelah..lama2 biasalah nnt tu.

Ok lah..panjang lagi nak cerita..tapi nak kene stop dulu... Dah pasang tenet sendiri nnt aku gi beraya rumah korang semua..... (gambar kendian yer)....

Salam.

4 comments:

eija28 said...

kak gee report duty kat putrajaya erk....jabatan ape erk?nape x bgtau...klu x leh jumpe kak gee...eija kat kompleks C...putrajaya

Fateen said...

kira gee skang menetap kat jb ke?teringin sangat nak jumpa gee ngan anis..akhir bulan ni nak balik pontian sbb nak hantar parents g haji 1hb 3.30 pg kat senai... sempat tak nak jumpa? call ajelah.. 012-9226959..

farah amoi said...

wah...gee.....!
gee pon dah start keje!!???
both of u dah keje
baru balik mesia x sapai seminggu..dah dpt keje..?

alahai..camne ler anis yea
ye la...sebelum ni memang duduk ngan mama je
alih² kena tinggal ngan orang lain plak
tu yg sedih tu bile nampak mama balik keje tu

ye gee..memang nak tau sgt nape tetiba balik mesia ni
kepochi tul aku ni

gee, dah dpt kan no phone farah...
sms la yea
kita keep contact tru sms lak...

tinggin nak jumpa cek mek molek tu

dilaOHdila said...

salam gee.....
keje kat KB ke lar ning gee
alahai rindu ngan anees ni
letak aaa gambar anees kat malaysia ni erk...........