Thursday, 16 July 2009

Aku masih di sini

Takde gambar terbaru... yang lama pun bleh la... sekadar menunjukkan bahawa tuan empunya blog ni masih wujud hihi...


Kalau jumpa coklat, dia tak pandang kiri-kanan...




Siapa yang sepatutnya duduk kat 'walker' tu??
Selalunya beginilah keadaannya....



Baby Aina yang kesedihan...
Takut kene tinggal sebenarnya...
Lebih2 lagi kalau tengok mama dah siap pakai tudung...



Sorang kkontrol ayu... sorang lagi tak segan silu nangis...



Deorang ni pakai baju kurung sebab nak memenuhi jemputan
ke kenduri akikah rakan mama

6 comments:

Syasmeen said...

alah cutenya bby aina ngan baju kurung tuh...manis geram meen tgk dah besar mata sepet jer hehheheh mcm anak jepun ngan putih nya

farah : m0mma HD said...

aina pon still pakai stokin lagi yea
sama ngan daNi & darwisY
slagi x umo stahun
ngasuh wajib kan diorg pakai stokin
sbb penyakit ni....angin ke...dia mula kat kaki dulu

Amna Faqiha said...

cantiknya Aina berbaju kurung

Helmiyani said...

dua2 pun tomeiii... raya nati suruh mama bikin baju kebaya ek!

♥ aimi @ kamalina ♥ said...

hehehe....lawak tgk anis duduk dlm walker...selalunya mcm tulah gee...si kakak @ abang yg lebih over...diroang rindu kat zmn diorang kecik la tu....

suka tgk aina berbaju kurung...nampak dah besar sgt... :D

HalfBlood Princess said...

Hmm kes sama ngan Zahin n iris kt sini...salunye along zahin dia suka qonquer sume tmasukla umi..cian adik iris...:( igt nk bkk walker dh, tp mst jd camtula...zahin yg naik bknnya iris..huhu..harus bgmn kgee??