Thursday 3 December 2009

Lamanya... kubiarkan blog ni bersawang


Assalamualaikum semua...

Lama betul tak update blog dan menjenguk blog rakan2... selalunya bila mood nak meng'update' ada, ada2 aje halangannya... contohnya - bila aku nak log in ajer... si kecik Aina pun bangkit dr tido... uwaaa... so tak bleh nak concentrate ler....

Apa yang paling best sepanjang November lepas ek??

Antaranya ~ birthday aku ... huhu..... tua dah aku. Dan nak tau hadiah apa aku dapat?? Aina dapat berjalan pada hari tu... tak sangka plak dapat hadiah yg best gitu.... Skrg asyik nak berjalan ajelah... dah laju walaupun 'balancing' tak berapa betul lagi. Kira cpt jugak ler Aina dapat kaki... 10 bulan lebih. Alhamdulillah.

Lps tu, dapat lappy baru... yg lama terus padam hihi....


Jgn marah yer... saya dah dpt kaki
Nak jalan ajer tanpa henti.


Stakat ni ajer laporan kali ni... to be continue utk cerita raya plak


1 comment:

luthfil07 said...

lama tak dengar kaba gee... cuti skolah ni leh le update blog selalu ek?...:-)