Sunday, 6 April 2008

April snow



Salam

Seperti yang diramalkan semalam snow turun... tak opasti pukul berapa turunnya... tp agak lebat jugaklah. bila bangun pagi tadi... dapat tengok suasan sekeliling dah bertukar putih. mendamaikan. Agak tebal jugak kali nie... lebih 3cm tebalnya.

Sempatlah ambik gmbr2 kenangan kat depan rumah dan park ..... Subhanallah... cantiknya... entah bila akan jumpa lagi suasana macam nie.

Untuk menonton aksi Anis main snow boleh ke sini

2 comments:

dilaOHdila said...

salam maksu. Wow shunteknya....look like art. photo collage pun menarek. Software baru erk.....

** Imaje ku problem. Mood ilang terus. Cam tu lah erk prihal orang ni yang memang duduknya depan pc. bila ada sesuatu yang tak boleh buat dia boleh jadi MURUNG. Ahakkkkkkkk

salam rindu buat maksu

MakSu said...

bukan software baru... kalau dila minat gi kat sini http://bighugelabs.com/flickr/
macam2 boleh buat