Saturday, 23 August 2008

Salam Jumaat

Not feeling well since last night... lepas buat apa2 yg ptt... landing ajer atas sofa. Pengsan kejap lepas telan dua bijik panadol. Senasib dgn Anis dah... selsema dan sedikit batuk. Huhhuhu... camnor nak shopping-mopping nie kalau tak larat nak bejalan... end of summer bank holiday ni... sure byk sale... huhuhu

Btw... Anis dah dapat baju raya sepasang... my mak sedara jahitkan. Baju tahun lepas pun baru je muat2 & ada lagi yg tak pakai. Takpelah dah rezeki Anis. Hari tu request org kampung hantarkan serunding daging buat makan bulan puasa nanti. Kalau zaman belajar dulu mmg serunding daging nie jd bahan wajib bawak ke hostel... gi beli yg fresh br masak kat Kampung Laut.

2 comments:

farah amoi said...

a'ah
kat kampung laut...dia buat situ

tp gee
tau x...?
last week mama farah called
dia tanya sambal daging ni nak berapa byk
farah kata le sekilo...
dia kata le...suku kilo dah le...
lor..awat skit sangat

tau x apa my mum cakap...
sekilo dah rm44....beli skit je la dulu

mak aiii...bile nak harga sapai sekilo = rm44 ni...!!!???

MakSu said...

semua brg naik rege
sambal daging pun naik jugpk le kot

sekilo??
stok berapa bulan tu??
kalau ddk hostel dl kejap je abih
bdk2 bkn klate main makan gitu jer