Friday, 29 August 2008

Seminggu nan pantas

Sekejap ajer seminggu ....

Dalam minggu nie tak banyak yg aku buat.... nak basuh kain pun malas bila tgk langit mendung ajer... hujan tak jugak.

Hari2 kerjaku memikirkan apa nak masak... breakfast, lunch n dinner. Tak termasuk dok fikir nak bg makan si kecik yang tak nak makan tu lagi...

Harap2 ramadhan nie dapat le puasa dengan jayanya, kurangkan sikit membebel dan nipiskan sket lemak2 kat badan kui kui kui.

... saja letak vc ni kat sini... bukan yg latest...dah beberapa bulan lepas.... budak kecik baru belajar membaca .... tajuk buku ; Puss in the Boots

2 comments:

mama3hz said...

anis mmg nmpk cerdik betul.....dah pandai baa buku tu...mmg cerdik..bertuah mama dia...
re:best per tgk org jln cepat2..rasanya di manchester pun kat city dier org jln cepat2 gak...takpe hbag akak baru satu..i ni 3 so far alhamdulillah..budak2 tk byk ragam sgt...insyaallah..tunggu hubby dpt lesen yerk..ader my friend baru sampai conventry..nama shazmin aniza...

MakSu said...

mama3hz ~ Alhamdulillahh, dia dok tgk dvd iqra', alphabet, numbers, shape & colours... cpt le jugak kenal dan ingat... mcm pernah dgr nama tu tp tak kenallah....blm jumpa lg.