Monday, 1 September 2008

Selamat Berrpuasa

Alhamdulillah...masih lagi berpeluang bertemu dengan Ramadan tahun nie... semoga kita semua dapat menjalankan ibadat puasa dan ibadat2 lain dengan lebih baik pada tahun nie.

Ramai yang bagi makna puasa ni - menahan diri dari lapar dan dahaga pada siang hari.

Sebenarnya puasa maksudnya - menahan diri daripada makan & minum, serta drpd melakukan perkara2 yang boleh membatalkan puasa, bermula dr terbit fajar hingga terbenam matahari, dan disertai dgn niat.


Selamat berpuasa buat semua....jangan lupa niat. Nanti tak dapat apa2...yang dapat hanya lapar dan dahaga sajaaaaa....

2 comments:

dilaOHdila said...

salam geeeeeeeeeeeeeeee
adui sempot aku nak masuk umah hang sinun gee
asyik tak boleh.....tak taw pasai apa
ni nasib baik Blogspot hang ni bokak pintu utk acik dilla. kalau tak, acik dilla pun tak leh amsuk gak gee...huuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa rindu kat aneesssssssss!!!!!
gee rindu kat anees nih. dah lama tak jadi komentor kat gee punya umah sinun. Hang ada invite acik tak gee? Selalu kalau tak invite memang tak leh nak masuk. Satsat acik nak baca lagi pasai anees nih.

MakSu said...

wsl dila
den dah invite kome
sama cam org lain le jugak