Sunday, 21 September 2008

'Buih' time

Hari Ahad takde gi memana lepas balik dr carboot... jadi Anis layan main bubble sensorang , kat garden rumah ajer... Sampai empat botol abih buih sabun di mainnya...

Ready ...

Here come the bubble

Lots ...and lots of bubbles


7 comments:

lieya_latif said...

alahai comelnye anis....budak2 mmg suke main bubbles kan...tapi tak aci ler...anis tak main yg kene tiup tu...ini mcm senang ler....he he he he kalo kat umah ni lieya yang tukang mak tiupnye....lenguh woo mulut...he he he

MakSu said...

re : sbb mamanya dah pernah jd tukang tiup ler... sampai lenguh mulut nak meniupnyer... bg kat dia, di masukkan dlm mulut plak benda lah tu... so bila jumpa yg bateri operated ni trs sambar le satu... senang sket... tak le mengganggu kerja kita ...

dilaOHdila said...

salam gee, anees
hehehehe main bubble erk. acik dilla datang umah anees ayik tadak umah ja. rupernya mama gi shooping erk...anees dah beli baju raya gee?
aku? ala acik dilla pakai apa ajer yang ada. Udah tuo ni hah tak do gayo2 lagi dah (ahak)

eija28 said...

syoknyer anis main bubble erk...senang kan kak gee...tak payah nak tiup...penat wooo...camner persiapan raya kat sana?

Ayong said...

ni peberet chem ni maksu..main bubble ni..tapi dia panggil 'bibol' hahahahah terbalik..

farah amoi said...

wah
main sesorang je anis
ke anis yg buat belon
mama yg tangkap !?
hehhehe.......


re:
gee...murtabak raja..murtabak NIK kan...
dia ada sorang lagi mak sedara kan
buat kuih jugak...
hehhehe...yg slalu masuk TV tu
dekat umah kawe je tu
farah suka beli akok kat diorg ni
memang sapai tunggu kat dapr

my mom ni....supplier kuih muih kat hotel-hotel di kelantan...
hehehhe.....
so, memang kenal la ngan diorg ni
and, anak-anak diorg plak satu sekolah je ngan farah...cuma lain kelas

kalau nak balik sini slalu beli murtabak yg rm10 tu...
yg dia slalu anta ke obersea...
tp kawe paling suka akok dia la
nok akok NK je
akok lain x layan
mahal xpe...janji s0dap

<< jeff >> said...

>> salam aidilfitri untuk anda sekeluarga...
>> so macam mana dengan preparation di sana...?