Tuesday, 2 September 2008

Hari ni 1 Ramadan

Salam

Permulaan Ramadan agak ok...walaupun tak bangun sahur.... cobaaaan... awal2 lagi dah siap masak lauk utk berbuka petang nie... plus dengan lauk semalam yang nak buat lauk sahur tu...cukuplah tu. Tambah plak kueh cek mek buat pemanis mulut. Masak awal ni bukan aper... kot2 bila dah petang nnt dah tak larat plak nak masak (hihi alasan).

Sempat siapkan jahit tangan baju kurung Anis... yang mak hantar ari tu...tangannya labuh sket.

Sambil tunggu nak bukak posa ni jom tengok apa aktiviti cek mek molek sorang ni hari ni....

Main toy car ~ takde barbie, Lala dgn Bebe jadi pemandunya

Cuba nasib nak jadi mekanik plaks

Hari ni tak tau berapa kali dok ulang cerita Shrek
Sampai papa dgn mama naik poning

Baru bangun tido... afternoon nap...muke serabai
macam dia plak yang posa

Dah.... pi main jauh2 orang nak berehat ni ;)

2 comments:

farah amoi said...

huhhh....last pose - ganas nye aksi

farah amoi said...

hehehhe

pejabat agama apooo nyo...?
semua mata sepet je

ntah le org prasan ke x ?
keh..keh..keh !