Wednesday, 20 August 2008

Selsema lagi

Nampaknya...Anis diserang selsema lagi. Ceritanya camnie...

Isnin hari tu bawak Anis ke GP lagi skali untuk tunjuk kat doktor eczema Anis yg nmpk takde unsur2 nak baik tu. Kebetulan plak hujan sket2... Siap dua org doktor lagi buat pemeriksaan. Doktor dah tukar krim lain dan siap dapat lenggin lagi utk pakai waktu malam. Also doktor lebih senior tu ajar cara2 nak uruskan anak eczema nie... dan jugak Anis akan dirujuk ke dermatologis untuk tindakan selanjutnya.

Malam tu, dah nampak tanda2 Anis mcm tersumbat hidung jer... dan asyik jaga malam. Bila jaga plak boleh mintak nak tgk teletubbies. Buat tak layan jer lah... Mamanya plak kalau dah skali jaga susah nak lelap. baru je nak lelap... Anis jaga lagi... esok pagi ...memang sah selsema dan badan pun mulai panas.

Petang baru ler bagi ubat... Semalam tido dengan amannya. Dua kali jaga... tapi tak ngamuk dah... lena ajer tido kat katil dia tue.

Skrg nie... Anis tengah tido lagi... lepas sarapan tadi dah bagi satu dos... lentok abih la nampaknya...

Kene minum jus banyak2

2 comments:

farah amoi said...

ooo...cik mek ni kena selsema jugak ke..?
bagus nye dia
minum jus

MakSu said...

biasalah...perubahan cuaca
asalkan tok berona sudohlah