Monday, 1 June 2009

M for maLAS

Penyakit malas update blog dah melanda... jadi layan ajelah gambar buat sementara...


Dapat tengok Duta PowerRoot secara live
Tapi aku takdelah taksub sangat nak bergambar dengan artis
tengok dikejauhan ajer



Aina... pantang nampak kamera



Anis ~ dengan hobi terbaru ~ korek hidung

Masa bufday Anis... tahun ni beli kek aje
Itu pun cuma satu slice ... puas nak menghabiskan



Itu ajelah... lenkali lah stori-mori...

5 comments:

ryani said...

aina pun dah mcm anis..pantang tgk kamera..heheh

♥ aimi @ kamalina ♥ said...

bila tgk aina dah besar ni, muka dah serupa mcm kakak anis... semakin comel!!!

dilaOHdila said...

appy behday to kakak anis
moga ceria selalu
alahai adik dah nampak besar sikit dah gee
mama anees apa kabor....
macam merajuk jek tak nak ke datang umah acik dilla lagi nih (HUHUHUHU)

☆ lieya latif ☆ said...

alahai...sweet aina senyum....dah menjadi lee duet berposing nieh he hehehe

HalfBlood Princess said...

hehehe..samala kgee, iris pn pndi posing. adik izu kata dia suka bler adik izu tgkp gmbr dia pki camphone. bler moksu dia ltk bwh dia bbunyi..bler moksu angkt nk shoot hre pic dia senyum lebar lgg..kecik2 dh pndi posing kn derg ni..:)

nmpk sdp kek anis tu..xkisahla jnj celebrate kn..:)