Sunday, 24 May 2009

sabtu

Update ... lepas aku dengan Anis kene serangan demam dan selsema... berjangkit plak kat Aina dan papanya... Alhamdulillah ... demam dah hilang... cuma masih ada sisa batuk aje kat Anis dgn mama dia ni... Syukur le masa Aina dgn anis demam diorang tak meragam... kalau tak mau tensen jugak nak melayan kerenah diorang, tambah plak 'misi' pun sakit sama...


************************************************************



Aktiviti semalam...

Pagi aku kursus webtv dr separuh hari... lepas tu ambik kekanak milo ... terus gi Angsana... kalau dah balik rumah, nanti lambat plak bleh kuar balik...

Pusing2 kluar masuk kedai, belek itu-ini... dapat le beberapa helai baju utk Aina...

Singgah makan kat Imano's... memandangkan kami sekeluarga masih dalam mood 'demam' maka sesuai sesangatlah order bubur ayam kat sini... walaupun tekak masih sakit... habis licin bubur satu mangkuk... kui kui...



Aina pon join skali makan bubur ayam...
tak sabar-sabar dia nak makan....


Lepas tu...
nak cilok air papa la plak...

Eksen ajer...




Kakak Anis plak...
makan fries le...



Sambil tu ...



Best!!!

7 comments:

Fateen said...

gee..sakit2 pon sempat gk meronda angsana lagi..

bagusnya diorang ni, demam2 x banyak ragam.. cepat2 baik yea..

CatlinaFly said...

betul2..bila anak demam..kite susah hati..biarlah kite demam ,jgn anak yg demam

♥ aimi @ kamalina ♥ said...

alahai cutenya aksi kakak cium adik tu... kitorang lak mkn kat McD semalam..yg bestnya si Taufiq la mkm sundae siap suap abangnya (tak sempat nak snap gambar... segan sebenarnya...hehehehe)...ni kes tak nak bg abg pegang sudu tu..pandai sungguh.. sanggup jadi tukang suap..

As said...

salam....
suka tgk 2 beradik ni.. cute jer... 2..2.. same age ngan anak² kami... aina... chumel nyer dia... dah mkn bubur ya... kakaknyer lak baik tul ngan adik... siap sayang adik....

mumy said...

nice blog..salam kenal dr mumy

Helmiyani said...

skang ni mmg musim demam...kalau bleh takmo la anak2 dmm...sanggup jadi ganti diri,kan? nak gi keje pun mesti dok teringat kat anak..

HalfBlood Princess said...
This comment has been removed by the author.