Thursday, 21 May 2009

Demam

Mula-mula Anis demam... dua hari lepas tu aku plak ... kes berjangkit le ni...

Demam Anis dah kebah... nak bagi makan ubat punyalah payah skrg ni... kalau pujuk rayu tak jalan, terpaksa pakai sistem paksaan... kalau tak makan ubat makin lambat le hilang demamnya... skrg turn aku plak menahan sakit tekak dan hidung yang berair.... huhu...



Aksi budak demam...
walaupun tak sihat, xtvt bermain tetap diteruskan seperti biasa.....

5 comments:

mamadanish78 said...

demam2 pun ligat lagi budak comel nih..hehhehehh

HalfBlood Princess said...

get well soon mama anis n aina..izu pon rse mcm nk demam ni..huhu..

Fateen said...

hmm..gee, take care.. anis payah ye makan ubat..rajin2 makan ubat mesti lg cepat baik.. mama anis pon jgn culas makan ubat yea..

♥ aimi @ kamalina ♥ said...

sakit2 pun aktif yaaa...hehehehe....get well soon to gee & anis..

eija28 said...

anis demam2 pun nak main yerk....moga cepat sembuh