Monday, 18 May 2009

Bila mereka tidur


mamarazi skodeng kekanak milo tidur....



Bila deorang tidur, rumah akan sunyi...
Bila deorang tidur, macam2 gaya boleh diperhati...



Aina siap pegang lengan akak lagi...
mesra...............

9 comments:

Fateen said...

ala comeinya diorang ni..sweet je aina pegang tangan anis ye..

syokkan bila tgk diorang ni tgh tido..

*Azie* said...

akak nonie kata aina macam erin...hehehe

HalfBlood Princess said...

Alahai nk tdo pon xmo lps k anis dia ekk..syg sguh aina pd k anis dia tuh. so sweet!:)

Btw anis dh semangat n tmbm eh kgee. bestnyer..suka tgk kekanak bam2 ni..hehe..zahin camtu lg..keding. hehe..

eija28 said...

lenanyer tgk dorang tido...sleeping beauty...

☆ lieya latif ☆ said...

alahai sweetnye.....betul tu kak gee, lieya pun suek tgk budak tdo, kite rase tenang jek.....silap2 leh ikut ngantuk sekali keh keh keh

farah amoi said...

lor...montel nye aina
tu dia...pp...sampai kecik dah haaa idong nye

sama ler ngan daNi..kalau tido mesti peluk abang...

♥ aimi @ kamalina ♥ said...

sungguh comel bdk berdua ni tido..akak pun suka tgk anak2 tido..time tu rasa nak cium2 & kacau2 je..akak paling suka bercakap dgn diorang masa diorang baru tido..sebab masa tu diorang still mamai..blh lagi nak melayan kita bercakap... mmg comel laa...

syazyatie said...

comelnye derang dua bradik tido.obviously sgtlah nyenyak. cute jek aina peluk kakak dia. ;)

dilaOHdila said...

salam gee...(hehehehhe)
habaq gee? dah lama acik dilla tak singgah sini kan
momma gee sehat? aduhai anak dara gee dah besar dah, cutenya adik anees nih. rasa nak cubit2 jek pipi diek
dah baper Bulan gee?
Moga ceria & sentiasa dikasihi