Tuesday 13 January 2009

Tag

Cuaca kat KB hari ni tetiba berubah hujan plak. Harap2 dah tak banjir lagi. Sejuk plak sejak semalam, sesekali membuatkan aku rindu kedinginan UK... lebey2 lagi rindu sesangat kat boyfriendku yang nun jauh kat sana....

Jiwang la plak... nak jawab tag sebenarnya nih. Orang yg bertanggungjawab menge'tag' aku kali ni ialah Puan Yan comey (bila untie yan nak blana Anis makan eskrim nih???) minggu lepas. Yang minggu ni punya tunggu lenkali la Yan yer...akan ku buat slow2...

1. Do you think u're hot? - Ntah ler... kene tanya my hubby lah ;)

2. Upload your fav picture of u

*

*

*

*

*

*

(tak pyh tunggu...mmg takde gambar... suke semua pic aku dgn hubby n Anis (Aina punya pic bersama lom ada lagi yer... )


3. Why do u like that picture? - Sebab aku rasa kehidupan aku complete dengan adanya hubby n anak2 aku bersama

4. When was the last time u ate pizza? - hmmmm.... 3 December lepas dekat Pizza Hut Jusco Tmn U... masa bufday hubby ... aku blanja...tapi dia bayar...

5. The last song u listen to? - ntah ler... tak bagi perhatian plak...

6. What are u doing right now beside this? - nonton sinetron Indo... Jelita...

7. What name u prefer beside yours? - tak pernah terfikir plak... rasanya nama skrg dah sedap ;)

People to tag:

Siti - mama Haris n Aisyah
Dilabangi
Fateen
Jeff
Catlinafly

8. Who is no. 1? - ex-jiran masa duduk kat Coventry... selalu lepak sesama bila takde keje... both her kids sebaya dengan my daughters ...

9. No. 3 is having relationship with? - Mommy kepada Danish n Dania

10. Say something about no. 5 - Baru berkenalan ... bakal mommy tak lama lagi...

11. How about no. 4? - Menetap kat bandaraya bersejarah... boleh dikatakan pengomen tetap kat fp aku dl... dan msh lagi mengomen kat blog ... satu lagi... dia suka bg tag kat aku ;)

12. And no. 2? - my kenalan through fotopages jugak... duk kat Bangi dan masih single lagi... kalau nak tau tmpt2 best nak makan boleh gi tgk kat fp n blog dia

Okey... kepada yang berkenaan tu sila laksanakan tugasan anda yer...
Aku ada lagi tag yg lain nak kene buat... tp tunggu lain kali la yer... baby Aina dah panggil dah... tada.

3 comments:

Fateen SM said...

:D best tag ni...musim taglah plak... campur ni ada 2 homework kena wat..

kes fateen anak2 bukan group O..diorang ni ikut blood group belah hubby family..

Anonymous said...

>> kena tag ke...?
>> okay...
>> nanti saya jawab dlm entry seterusnya...
>> just remind me...:D

Anonymous said...

salam kenal.....
wah kena tag....