Wednesday, 14 January 2009

Tanggal 14 January

13 January... selera terbantut... tidurku tak lena... semuanya kerana menantikan satu berita. Selepas beberapa jam berita yg dinantikan blom kunjung tiba... bawak anak2 masuk bilik. Terlelap seketika...

14 January... 14 minit selepas tengah malam waktu Kota Bharu ... satu sms yang ditunggu2 dari yang tersayang kuterima... "Terima kasih atas doa kalian" ... aku segera faham maksud sms tersebut.... terasa happy dan terawang2an sekejap. Tiba2 airmata mengalir... terkenang kembali segala kenangan sepanjang empat tahun berada di negara orang... yang manis, pahit, masam, masin ... semuanya bagai hilang dengan berita yang aku terima sebentar tadi...

Buat abang... TAHNIAH... I am very proud of you... tak sabar menanti kepulangan abang...

10 comments:

farah amoi said...

haiii
gumbira sapai x lena tido ke.....??
kul 3pagi posting entry!


farah pon tumpang gumbira..!
walaupon x tau hujung pangkal....

eija28 said...

wah....apa yg buat x tidor lena tu kak gee.....dpt berita gembira dr hubby ke tu?

liwaniel said...

berita ape yg ditunggu tu kak gee..siap tak leh nak tido tu?

lieya_latif said...

huh suspen betul tu.....ape pun lieya nak ucapkan tahniah jugak...semoga kegembiraan sentiase bersama gee sekeluarga

dilaOHdila said...

salam gee...
bIla kita nangis pasti kita tak lena nak tidor
pasti memerlukan urang disebelah kita utk memujuk kan gee(he9)
bila kita dapat berita gembira pasti nak dokongsi bersama ngan urg sebelah jugak kan. Ku doakan agar kegembiraan itew akan menjadikan dirimu Bahagia gee miskipun jauh disisi urang tersayang;-) Takecare gee. aku tumpang gembira jugak miskipu x tahu apa berita kegembiraan mu itew, tak kisahlah asai mu bahagia weh(ahak)

aimi @ kamalina said...

berita apa tu gee??? cik abe dah blh balik ya??? bestnya... ni kira back for good la yek.. ke camna?? anis tak tanya ke papa dia??

ishamizu said...

waahh, ni mst abg nasrul dh bgelar dr phd ni! kn kak gee kn?? hehehe..klu benarla..tahniah in advanced!!

u've been tagged kak gee!! jom jenguk umah kte...;D

Fauzan Che Harun said...

kak gee....bukan kak gee aje happy...kitorang pun happy...bila thu nasrul nk viva...kami pun sama2 berpeluh...bila tahu dah lulus...kami pulak yg over xcited...nasrul dtg rumah hari dia sampai cov....terkejut ct...nampak tenang aje die....sekarang agak nye mesti tersenyum riang....ct belom jumpa dia...fauzan dah jumpa...

nanti mesti best bila balik msia....kak gee...tahniah dari kami...doakan kejayaan fauzan pulak ye....

ct

mama3hz said...

tahniah tahniah tahniah.......anak Dr dan wife Dr dah yer...alhamdulillah.....

niza et sofia said...

congratulations ! ! !