Thursday, 13 November 2008

Anis ... terbaru...

Salam semua
Haa.... nilah pic terbaru cik Anis... tengah mengasuh mimie mouse dia...dalam rumah dok tolak stroller tue, siap pakai helmet lagiiii... skrg tulah kejenya kalau ada kat rumah... bukan tolak ke mana... dari ruang tamu, masuk bilik lepas tu ke dapur... patah balik ruang tamu... tak tau penat ke budak tecit nie??? tak kesahlah...janji Anis bahagia.

*** sila abaikan background yang berserabut tu yea....





Sekarang Anis dah ok bila ma&pa gi hantar rmh pengasuh dia...walaupun dalam keta dia buat muka sedey ajer...bila sampai ajer depan rumah bbsitter , trs senyum lebar...dah siap boleh salam ma&pa dalam keta... terus turun keta dan masuk rumah bbsitter. Masa jemput dia pun dah tak nangis lg bila nmpk muka ma&pa.... lega rasa hati...

5 comments:

Fateen said...

ala..tomeinya anis berhelmet gitu..pinjam helmet bleh? berkenan sungguh auntie ngan helmet tu..le auntie pakai time naik motor ngan uncle..hahhaa..

eija28 said...

cute jerk anis posing dgn stroller minnie mouse dia...nasib baik eija x ada gegirl...klu tak harus beli srtoller mcm tu gak....anis dah sesuai dgn pengasuh erk...senang hati kan kak gee....bertugas di mana skrang kak gee?

wanie said...

comel la helmet anis tu...
anis dah suka ngan bs baru dia ye...takde la gee susah hati nak pegi keje

farah amoi said...

ooo...
is jaga keselamatn
tolak stroller pon pakai safety helmet...

kami raya aji ni x balik ler
sbb parent dok mekah

maybe x-mas balik la kot

dilaOHdila said...

salam gee....
dah bertugas kat Johor ke? kat mana tu:-)
alahai anees. mini jugak yang disorong erk. nanti ada adik kakak boleh sorong baby dalam stroller kay. gee, dah baper bulan?