Tuesday, 11 November 2008

Sesekali Anis bergaya

Hi hi ...
Bila mama dgn papa sibuk berkemas , Anis pun sibuk jugak nak tolong... tolong tengok apa orang buat...lepas tu dia pun sibuk nak tolong sepahkan .... bila mama unpacked pakaian, dia pun dok intai apa bahagian dia... mulalah datang idea kreatifnya... inilah hasilnya bila anak daraku nak pakai semua yang dia jumpa... jadilah pyjama + skirt + sport shoes




5 comments:

dilaOHdila said...

gee...
agak aa kan anak pompuan memang gjitew aarh. suka nolong kemeh. Ok gak tu gee ringan tulang si kakak ni. sok kalau adik dah kuor mau mama pun tak menang tangan;-)
cute sjirt anees ni

eija28 said...

wah anis pun nak tolong kemas erk...skrang kak gee dok kat mana?skudai ke?

wanie said...

hehehe..fesyen baru anis ye....

farah amoi said...

gee...
hehehe...mcm supervisor je anis tu
ngan kasu t besar gedabak


oo...aunty gee g haji kumpulan ke brape?
ni weekend bile nih ni?
sbb kami pon ade ke sana

Anonymous said...

[url=http://www.k2blacksmoke.com]K2 Black Smoke[/url].
k2 affects the cannabanoids in the brain in the exact same way that marijuana does,
that's what makes this stuff synthetic marijuana. it acts almost exactly like bud,
that's the whole idea. i think it's worth every penny, you have to try this stuff out.
You won't be disatisfied with this place [url=http://www.k2blacksmoke.com]K2 Smoke[/url]. Been
ordering from them for a long time and they're shipping and billing is VERY discrete. Try it out today!