Saturday 7 February 2009

Jom memancing...

Tetiba tak bleh lelap plak mata ni... hmmmm............... sebabnya petang tadi aku dah ter'tido' dekat dua jam.... mula2 tu mmg tak nak tido... tapi bila tgk semua 'isi rumah' tido... aku pun men'join'kan diri skali lah.... best rupanya tido siang nie.... rasa tak nak bangun plak...

Semua dah bangun... mulalah dok fikir nak keluar ambik angin plak... minggu ni ajer dah dua kali ke Jusco... kene cari tempat lain la plak nak cuci mata.... kitorang pun decide ke Angsana... bolehlah melawat butik BOniA skali. Tangan ni dah gatal nak bimbit handbag baru ;)

Memandangkan aku ni agak cerewet nak membeli handbag maka lawatan ke BOniA hanya menjadi kunjungan cuci mata ajer... dan memandangkan masa yang terhad, aku pun dengan baik hati mengurangkan kadar ke'cerewet'an aku tu dgn membeli bag kat CR aje (malas nak servey tempat lain dah). Alang2 dah beli bag tu beli skalilah kasut. Dalam dok tunggu aku memilih tu, hubby aku pun ter'shopping' wallet plak. So tak bleh jeles lah... semua dapat bahagian masing2.

Hasil tangkapan.....

Posing dulu sebelum lunyai




Thanks sayang ... next time belanja lagi ;)

9 comments:

Mrs. Ishamizu said...

igtkn pi pancing ikan td, punyerla lurus bendul izu ni! rupanye k gee tgkp kt butik CR yer! hehehe.

nway very nice kgee! izu pon gler jgk CR ni tp leh cuci mata je la lg..masih pki lg handbag bonia hantaran kawin dlu. huhu..

♥Cik Puan♥ said...

seronoknyer dapat handbeg & kasut baru..nak...nak

Fateen SM said...

CR.. itu mmg fav fateen..kt umah ni ada 2 pasang kasut yg serupa sbb masa tu mmg dh teramt suka ngan design tu...

teringin nk beli hbag tp kena hold dulu...huhuhuu...

aku said...

lor ingat kan g mancing kat mana....
kat mall rupenye

terkejut jugak...x kan g mancing bawak mek-mek kecik tu

hehhehe...farah ni x reti bab-bab henbag ko...kasut ke
tgk x kenan
tp bile tgk org pakai
lawa plak

iu rf said...

ala.. beshnye.. nak jugak.. nak jugak...!!

yong ibu chem said...

ohh ni ke hasil pancingan tu..hahahahaa cayalah kak! lumayan betul hasil tangkapannya!

Anonymous said...

>> le...
>> memancing handbag rupanya...
>> ingatkan memancing ikan...:D

ps : tag tu saya dah settlekan kat entry http://ambig.fotopages.com/?entry=1795394

eija28 said...

wah kak gee...byk hasil tangkapan pancingnyer....huhu...CR lg....class gituww!!!

☆ lieya latif ☆ said...

wah....byk tul hasil tagkapan...syok tuuuuuuu