Wednesday, 8 April 2009

Sakit mata

Start petang Isnin mata rasa lain macam... gatal-gatal plak. Lepas letak eye-mo pun still gatal. Kalau teruk nak ambik mc pd selasa... tapi ok plak mata tu... cuma rasa tak selesa ajer. Lagipun hari ni cuti, jd kalau aku mc semalam macam sesaja la plak nak cuti panjang... nnt boss pandang serong plak.

Memandangkan hari ni cuti sempena Hari Keputeraan Sultan Johor, makanya boleh la bangun lelambat skt. Tapi disebabkan dah biasa bgn awal pagi, pkl 5.45 pg dah sedar secara otomatik. Bila tengok mata belah kiri ni, masih lagi merah... huhu... nak kene gi klinik jgk le ptg ni... lagi lama tangguh takut la plak makin teruk... yang paling aku taknak, sakit aku nni berjangkit kat anak2 plak... nanti sapa yang susah?? Akuuuuu jugak.

5 comments:

aimi @ kamalina said...

sakit mata selalu mudah dpt MC..sebab mudah berjangkit kan...pastu mmg tak selesa kalau kena ni..

☆ lieya latif ☆ said...

aduhai kak gee, bab sakit mate ni susah nie, dah le senang berjangkit kan...kene hati2 lebih tu takut terjangkit kat aina n anis plak....get well soon yeak...rajin2 titis ubat mate

izuan murat said...

Laa knp ngan mata kgee? allergic kot..mkn sifud ke? or habuk? isk cpt2 gi jmp doc k..izu mmg tensen btol klu skt mata..hrp2xjngkit kt those babies..get welll soon k gee!

farah amoi said...

aiii gee
xkan tetiba sakit mata..
jangkit ngan sapa

haaaa...memang...paling x mau
takut terjangkit ngan anak-anak ler
letih tu nak layan merengek nanti

satu hal lagi
kita kena ponteng keje plak

liwaniel said...

k gee kena sakit mata..semoga cepat sembuh...risau kalau berjangkit kat anak2 kan