Thursday 30 April 2009

Tagged ~ 2 in 1

Tagged by Syasmeen

TAG NO 1 ---> TUGASAN HARIAN...????


1) bila terakhir anda cuci toilet?
Petang semalam

2)pencuci apa yg anda guna?
Harpic dan fabuloso

3) dalam 1 minggu berapa kali anda mop lantai? kenapa?
Tengok keperluan... kalau aku rajin (dan terpaksa) sampai empat kali... kalau takde sebab2 yang mendesak ckp dua kali seminggu

(
4) apa tugasan terakhir anda sebelum menjelang malam?
Mandikan kekanak yg dua orang tu... kutip semua baju yg nak dibasuh dan sumbat dalam mesin basuh... on mesin basuh

5) apa menu hidangan makan malam anda yg paling simple?
Nasi+sardin dan telur dadar

6) minuman selalu anda buat waktu pagi?
Milo 3 in 1 atau nestum

7) sebelum tidur apa yg anda suka lakukan?

Kalau dulu aku suka membaca ... skrg... kalau sempat aku update blog ler



********************************************************


TAG NO 2 ---> BADAN ANDA....

1) berapakah berat anda sekarang dan juga ketinggian anda?
Berat = <50kg>
4) berat yg paling rendah yg pernah anda dapat?usia anda ketika itu?
47-48kg ... beberapa tahun lepas

5) anda pernah sertai program pelansingan?
NEVER... (ikut ayat kak Aimi)

6) apakah diet yg anda ambil untuk memiliki berat anda yg paling rendah?
Kurangkan makanan berlemak

7) apakah yg menyebabkan berat badan anda naik mendadak?
Mengandung...

8) apakah target anda untuk kurus selepas ini?

Kalau boleh, nak lupuskan sket lemak2 kat bahagian pewut nie...

9) miliki gambar anda dulu dan kini?
Mestilah ada...


10) sila upload...

hmmm... sori... aku tak letak gambar aku kat blog
jangan marah... (kalau sapa2 tak kenal aku lagi blh ke fp aku)

Tamat sudah sesi menjawab tag minggu nie...
Aku taknak tag sesapa sempena Hari Pekerja ni semua diberi rehat ;)
Sesiapa berkelapangan dan rasa nak buat tag ni dipersilakan...

No comments: